Bemutatkozás

 



Mi sablonmentesen,

kreatívan akarjuk látni a

világot! És Ön?

 

 

                          "minden mérföld az első lépéssel keződik"


Tegye meg az első lépést! Akarjon valami újat, valami különlegeset létrehozni! Engedje, hogy együtt megváltoztassuk a világot, megváltoztassuk az Ön lehetőségeit, az Ön vállalkozását, az Ön pénzügyeit, az Ön marketingjét, az Ön világát!

 

Vállalatunk

Biztonságban érezni magunkat nagy ritkaságnak számít a 21. század folyton rohanó embere számára. Világunk nagyot változott az elmúlt években. Az IFL Group dinamizmusával, innovatívitásával, stabil növekedést tudott produkálni még oly bizonytalan, szeszélyes gazdasági környezetben is, melyben az elmúlt években részünk volt.

Dinamikusak vagyunk, mert nem vagyunk hajlandóak átlagosan végezni a munkánkat. Lendületet adunk minden eggyes projektnek és felkérésnek. 

 

 

Innovatívak vagyunk, mert nem alkuszunk meg soha, ellenben keressük az egyedi, az utánozhatatlant, amivel üzleti partnereink vetélytársaik fölé tudnak emelkedni és növelni piaci részesedésüket.

 

 

Stabilak vagyunk, mert nem a mának dolgozunk, hanem a jövőt építjük. A legfontosabb számunkra a kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatok kiépítése, a minőség.

 

 

A vállalatot pontosan azért hoztuk létre, mert a mai világban az emberek, vállalatok szükségletei megváltoztak.

Az idő pénz!

Mit szólna hozzá, hogyha a pénz is az öné lenne és az idő is?

Mit kezdene ezzel a hatalommal?

Mi pontosan ezt kínáljuk önnek! Pénzt és időt!

 

Vízió

Legyünk a legegyedibb szolgáltató Magyarországon. ébresszük fel az emberek kreatív énjét,

Adjunk teret az ötletiségnek.

Semmi értelme nem lenne ezt csinálnunk, hogya nem csináljuk úgy, ahogy mások nem merik.

Nem az a célunk, hogy legyártsunk 5000 sablont,hogy aztán Ön másnap már találkozzon vele, hanem az hogy a megrendelő vállalat vagy személy lelkét, eredetiségét és kreativitását átültessük a gyakorlatba.

Mi sablonmentesen, kreatívan! És Ön?

 


A csoport tevékenysége több fontos pontra fókuszál, többek között a pénzügyekre, a megjelenésre, arculatra, a vállalatok számára elengedhetetlen háttérmunkára, épület menedzsmentre és vállakozásfejlesztésre.

"A pénz nem minden, de sok pénz, az már valami." B.Shaw





Az IFL Group bankoktól és biztosítóktól független. Elsődleges célunk, hogy jelentős szakmai tapasztalattal rendelkező tanácsadóinkon keresztül minden pénzügyi kérdésére választ adjunk, illetve a felmerült igényeihez legjobban illeszkedő terméket, koncepciót válasszuk ki, legyen szó akár hitelről, biztosításról vagy befektetésről. 

Mindig az ügyfelet képviseljük, és fő cél, hogy ebben a bizonytalan világban, ahol minden a pénzről szól, az ügyfél kapjon egy biztos pontot, amire támaszkodhat, amiben megbízhat és ami/aki irányt mutat a pénzügyi világban.

Egy lehetséges út létezik a mi álláspontunk szerint. Olyan megoldást adni a pénzügyekre, ami nem a mai napot oldja meg, hanem az elkövetkezendő 20 évet!

"A marketing az, amikor a józan paraszti gondolkodást egy csipetnyi kreativitással fűszerezed." (P. Neuburg)



Marketing menedzsment folyamata:



1.Helyzetelemzés:

a jövő piacának előjelzéséhez szükséges a jelenlegi helyzet pontos megismerése. Ez magába foglalja a külső és belső viszonyok elemzését. A külső környezet elemzése STEEP tényezők felmérésével lehetséges, a belső környezet elemzése SWOT elemzéssel. Fentieken kívül számos egyéb a vállalkozásra ható tényező elemezhető.



2.Marketing célok megfogalmazása:

a megismert piaci helyzet és a vállalatra ható egyéb tényezők, valamint a vállalat alapvető célja ismeretében kell meghatározni a vállalat céljait.



3.Stratégiák meghatározása:

a stratégia nem részletesen kidolgozott terv, csak fő irányelveket határoz meg a célok elérésében használandó marketing eszközök, költségvetési igények és felhasználható források tekintetében. Az alapstratégiát fel kell bontani részstratégiákra a 4P szerint: termékpolitika, árpolitika, értékesítési politika, marketingkommunikációs politika.



4.Programok kialakítása:

rövid távú cselekvési terv kialakítása, konkrét tevékenységek

Az IFL Group fentebb említett feladatokat horizontálisan kiszélesíti és nem csak egy dologra koncentrál, hanem bele veszi a pénzügyeket, pénzügyi stratégiákat hoz létre a cég számára rövid, közép és hosszútávon, ami az input és output oldalon fog jelentkezni. Mindemellett segít felépíteni a vállalat teljes arculatát egyedi ötletekkel, a szükséges dolgok költséghatékony beszerzésével párosítva.